Webcam models

Fiscul

Discutii generale despre video chat . Aici este locul pentru intrebari , raspunsuri , comentarii si sfaturi legate de video chat .

Moderator: Alexiss

Fiscul

Mesajde blooangel » Mar Mar 29, 2011 8:49 am

Buna
am si eu o intrebare
lucrez ca si model independent, singura, de acasa, fara suport tehnic de la studio, in fine.
Am vrea sa stiu, de la ce suma intrata in cont ma depisteaza Fiscul?:D
cam cat as putea scoate pe luna fara sa dau de necaz...
pana acum scoteam cam 1000-1200 pe luna
dar, am inceput sa castig mai bine...mi-e cam teama sincera sa fiu.
deci, de la ce suma devin suspecta?
Nu trebuie sa traiesti vesnic...trebuie doar sa traiesti
blooangel
Cunoscator
Cunoscator

Publicitate AWStars

Re: Fiscul

Mesajde studiolove69 » Mar Mar 29, 2011 10:41 am

10000euro intr-o singura tranzactie sa primesti sau sa scoti
studiolove69
Cunoscator
Cunoscator

Mesajde Ella1 » Mar Mar 29, 2011 10:47 am

Buna, am si eu o intrebare referitoare la acest aspect,pot scoate acesti bani intr-o singura luna sau in 2 transe in luni diferite,am peste 14000$ ,multumesc.
Ella1
Incepator
Incepator

Mesajde blooangel » Mar Mar 29, 2011 10:52 am

studiolove69 scrie:10000euro intr-o singura tranzactie sa primesti sau sa scoti

Multumesc mult pt raspuns

am uitat sa mentionez ca folosesc wire transfer

O alta intrebare ar fi, trebuie sa platesc impozit pentru banii astia? daca da, cum fac sa platesc ( nu ca as vrea )? prin chitantele de la tranzactii?
blooangel
Cunoscator
Cunoscator

Mesajde studiolove69 » Mar Mar 29, 2011 2:57 pm

pai vrei sau nu sa platesti impozit? daca nu de ce nu alegi payoneer ca metoda de plata?
studiolove69
Cunoscator
Cunoscator

Mesajde blooangel » Mar Mar 29, 2011 5:46 pm

studiolove69 scrie:pai vrei sau nu sa platesti impozit? daca nu de ce nu alegi payoneer ca metoda de plata?

Nu vreau, dar trebuie, pentru ca vreau sa devin PFA.
Asa ca, imi spui sau nu?
eu am postat o intrebare calma, nu trebuie sa fi recalcitrant/a.