Webcam models

de 6 luni..si fara bani :(

Discutii generale despre video chat . Aici este locul pentru intrebari , raspunsuri , comentarii si sfaturi legate de video chat .

Moderator: Alexiss

de 6 luni..si fara bani :(

Mesajde andra21 » Sâm Oct 23, 2010 7:11 pm

Hey! salut tuturor...sunt noua pe acest forum, desi citesc de ceva vreme subiectele voastre si mi se par foarte interesante...asa ca, va rog fiti indulgenti :P lucrez in Iasi la un studio, de 6 luni de zile...m am angajat part- time, adica 4 ore, dar mai mereu merg cate 8..ca mai am timp :P problema e ca nu fac bani..nu-mi explic de ce..fizic, arat bine, stiu engleza si franceza foarte bine..fac tot ce se poate face in free...dar banii pe care ii iau la sfarsit de sesiune nu ma motiveaza deloc :sad: si ma demoralizez, si mi vine sa nu mai fac nimic..dar sunt studenta si chiar am nevoie :sad: ati putea sa mi dati niste sugestii, pareri? va multumesc! si bafta fetelor care se ocupa :)
andra21
Incepator
Incepator

Publicitate AWStars

Re: de 6 luni..si fara bani :(

Mesajde andra21 » Sâm Oct 23, 2010 8:13 pm

500USD/ pe 2 sapt??? atat de mult? wow...azi am luat de pe 2 site uri..putin tare! :( si cica, data viitoare iau mai mult pt ca la unele site uri, plata se face lunar :( eu nu am o realtie foarte apropiata cu fetele de acolo...nu din ignoranta sau alte motive...ci asa sunt eu, mai retrasa! ideea e ca studioul e renumit, dar mi se pare ca nu fac bani cum ar trebui :(
andra21
Incepator
Incepator

Mesajde princessmanager » Sâm Oct 23, 2010 8:55 pm