Discutii generale despre video chat . Aici este locul pentru intrebari , raspunsuri , comentarii si sfaturi legate de video chat .
Moderator: Alexiss
de GrandStudio » Vin Sep 10, 2010 7:55 pm
Salut, Sunt un incepator in videochat si as vrea sa stiu in ce parte a zilei sunt cei mai multi vizitatori(ex:pe LiveJasmin) dimineatza,in timpul zilei sau noaptea?si cam de la ce ora e cel mai profitabil sa incepi sesiunea.Ca sa stiu si eu cum sa programez modelele. Mersi mult si va astept cu niste sfaturi, 
If you wanna be rich You got to be a bitch You got to be a bitch I said rich, rich you bitch If you wanna ride Ride the white pony
-

GrandStudio
- Incepator

-
-
-

Publicitate AWStars
-
de liviu202 » Vin Sep 10, 2010 8:20 pm
Daca cauti pe forum o sa gasesti mai multe detalii decat ai nevoie.
-
liviu202
- Cunoscator

-
de GrandStudio » Vin Sep 10, 2010 8:27 pm
Am ineput a citi tot forumul... Sunt multe mesaje si imi ea prea mult timp... Time is Money 
If you wanna be rich You got to be a bitch You got to be a bitch I said rich, rich you bitch If you wanna ride Ride the white pony
-

GrandStudio
- Incepator

-
-
de princessmanager » Vin Sep 10, 2010 8:57 pm
cu atitudinea asta mai ales daca vrei sa iti infiintezi studio va fi foarte greu....oricum membri sunt tot timpul important este sa le oferi ceva atragator (si nu ma refer doar la fizic) pentru ca sa iti intre in pvt.Daca lucrezi cu america 06-10 diminineatza si 20-02 seara (sunt orele in care traficul este mai crescut)
-

princessmanager
- AWStudent

-
-
de Utilizator sters » Vin Sep 10, 2010 9:21 pm
Salutari! Chiar acum vreo doua zile am vb despre acest lucru....Depinde cu ce site lucrezi.Vezi diferenta de fus orar dintre noi si site-ul respectiv,si tragi concluzia singurel.Avand in vedere ca majoritatea siteuri-lor lucreaza cu americanii,cele mai bune ore le ai intre 4 AM si 11 AM. Sper sa-ti fie de folos sfatul Succes acolo!
-

Utilizator sters
- Instructor

-
-
de sunflower » Sâm Sep 11, 2010 7:17 pm